Jó élmény befőtt #137 – Rendhagyó bejegyzés

Rendhagyó ismét a gyűjteményem, hiszen augusztusban sem született jó élmény bejegyzés, és most ezt fogom pótolni. A minket érintő változások kihatnak a blogra is, de remélem a nyári  pihenő után lassan visszatérhetek. Most egy csomagban kapjátok az információkat a nyár egyik legizgalmasabb hónapjáról. A gyűjtemény erre a kupac dinnyére ismét inkább hasonlít, így megtartottam az korábbi illusztrációt.

Íme augusztusi jó élményeim! Fogadjátok szeretettel!

♥ Nagyon nagy öröm volt, hogy augusztusban aktívan zajlottak az események a lakásunk értékesítése körül. ♥ Köszönöm, hogy szuper szakemberek segítettek minket. ♥ Második legjobb élményem, hogy mindkét szülőmet meglátogattuk. ♥ Egy-egy hétvégét töltöttünk náluk. Nekünk idén ezek voltak a “mini nyaralásaink.” Köszönöm ezeket a napokat. ♥ Hálás vagyok, hogy sétálhattunk az 5 évvel ezelőtti esküvőnk színhelyén, Baján. ♥ És külön örültem, hogy itt ettük a nyár legfinomabb fagyiját. A legnagyobb együttértésben adtuk meg ezt a címet a bajai fagyinak. ♥ Hálás vagyok, hogy apunál rengeteg időt tölthettem az erdőben, és augusztus derekán már szarvasbőgésben is volt részem. ♥ Hálás vagyok a szentai napért ( Szentán töltött napért) édesapám barátjánál, ami kellemes társaságban, finom étel mellett, vidám hangulatban telt; sokáig emlegetni fogjuk még. ♥ Örülök, hogy idén nyáron nálunk is volt alkalmanként vendégség. ♥ Annak pedig már egy éve, hogy előbb “vendég a házban”, majd családtag lett Pamacs. Kis bóhóc nyuszikám ebben az egy évben sok vidám percet okozott nekünk. Köszönjük neki. ♥ A fővárosba majdnem hetente vissza-vissza látogattam. Egészen más “látogatóba” menni pl. a volt munkahelyemre. Örülök, hogy közel van Budapest, és bármikor gyorsan feljutok, de már megszerettem a vidéki mindennapokat. ♥ Szeptembertől két hetente fogok járni egy támogató női csoportba, hálás vagyok ezért a lehetőségért. Augusztusban döntöttem és jelentkeztem. ♥ Hálás vagyok a sok szép pillanatért, amit a Duna adott. ♥ Hálás vagyok az augusztusi Ganxsta Zolee és a Kartel, Joystix, Tankcsapda és CA/CD koncertekért. A szabadtéri koncertek színessé tették idén a nyarat. ♥ És végül a munkában is volt örömöm amellett, hogy  ezen a téren is folyamatos a változás, de úgy érzem jó irányba indultam. És ez utóbbi a legfontosabb. ♥

Ilyen volt az augusztus, hamarosan folytatom a szeptemberi élményekkel.

Köszönöm, hogy olvasol!

 

fotó: pexels.com

 

Reklámok

Jó élmény befőtt #137 – Rendhagyó bejegyzés” bejegyzéshez egy hozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

