Havi zárás #6 – 2017 Június

A havi zárással még ilyen sokat nemigen csúsztam, de be kell vallanom, hogy annyira magával ragadott a nyár érkezése, hogy minden szabad időmet inkább a falakon kívül töltöm, keveset csak a monitor előtt. Falakon belül egyébként is akad folyamatosan intézni való, ami szintén eltereli a figyelmemet, nem is beszélve róla, hogy az energiáimat is szívják ezek a dolgok. Mindezek ellenére láttátok, jó élmények gyűltek bőven és a nagy változás is megtörtént, amit emlegettem olyan gyakran  eljött végre. Júliustól már vidéken vagyunk, elköszöntünk a fővárostól. Már egyre kevesebb dolog köt minket Budapesthez. Igaz, könnyen elérhető távolságban leszünk, úgyhogy teljesen nem szakadunk el tőle. Még néhány hónapba telik, mire teljesen lezárul ez a váltás, és megállapodunk itt, de már most nagyon élvezzük a vidéki életet. 

Volt egy 10-es listám júniusra, igazi  könnyed, vidám “nemcél” listát gondoltam ki. “Lesz, ami lesz” és “semmi nem kötelező”, így indult a hónap. Nézzük mit teljesítettem a 10 nemcélból végül! És mutatok néhány kedves emléket júniusból.

  • Nyári playlistet szerkeszteni Youtube videólista készült. Készítettem egy “Egy Csipet Fahéj” profilt a videómegosztóra. Több listát is indítottam: Summer Playlist #1 ,  Summer Playlist #2 , Filmzenék . Még szeretném bővíteni őket.  Szerintem jár a pipa!
  • Nyári könyves listát készíteni A kupacot összekészítettem, igaz leírni lusta voltam. Idén nyáron nem a boltok polcairól, a saját polcomról választom az olvasnivalót. Fél pipát adok erre a pontra!
  • Júniusban is szeretnék legalább egy könyvet elolvasni Állandó pontja a listáimnak, most először nem tudtam teljesíteni. Nincs pipa.
  • Több időt tölteni a friss levegőn Sétálni,  rollerezni,  nyuszikat levegőre vinni – ezeket a terveket teljesítettem. Nyuszik kaptak egy karámot is, így az udvarra már Odett is kijöhet. Pipa!
  • Eljutni a Dunához, esetleg hajózni Voltunk a Dunánál. Nem is egyszer. Még koncertre is eljutottunk. A hajó viszont sajnos csak júliusra lett kész. A pipa azért jár a kijutásért!
  • Egy kis színt szerezni Szerezi szerettem volna egy kis színt. Sajnos el kell mondjam, hogy kijött a napallergiám a nagy melegben, így inkább kerültem a napsütést. Nincs pipa! 😦
  •  Fagyit készíteni házilag Ezzel aponttal is elmaradtam,  de szeretném pótolni! 😦
  • A legjobb barátnőimmel találkozni Ezen téren sikerültek a terveim, több baráti találkozásban is volt részem, remélem lesz is még a nyár folyamán. Pipa!
  • Kiásni a virághagymákat Jajajj…Szemet eltakarós smiley. 😦
  • Nagytakarítást megejteni Költzéssel összefüggésben, szinte folyamatosan pakolok, takarítok, pakolok és takarítok felváltva….Bizonyos napokon hőstettként élem meg! 🙂 Pipa!

Összegezve: öt és fél pipát számolom. A nemcélok felét sikerült teljesíteni, bevallom azt hittem, ennyit sem sikerül. Örülök! A maradék pontokat viszem tovább, külön júliusra nem tervezek 10-es listát, mert most úgy érzem ezzel a megmaradt néhány apró céllal beérem.

Ha beírtam volna a célok közé, hogy “szabadtéri koncertre eljutni”, mindjárt sokszorosan kaphattam volna a pontokat. Május utolsó hetében voltunk először koncerten, és aztán júniusban is folytatódtak a bulis hétvégék. Még az eső sem volt akadály, amikor Péterfy Bori zenekarával Esztergomba jött. Szuper volt még Horváth Charlie koncertje, teljesen megvadították a nézőket, őrületes hangulatot teremtettek. A zenész férjem mellett persze volt részem az ő koncertjeiben is. Nekem nem is lenne a nyár igazi ezek nélkül az esték nélkül, imádom a szabadtéri koncerteket.

Szintén nagyon szép élményem Pesten a “Szabihídhoz” tett sétánk, amikor a nagy szél sem állított meg minket, és az elmaradt programok ellenére is elsétáltunk a Fővám térhez és onnan fel a hídra. Szeretem a nyári éjszakákat  Pesten. A városnál még különlegesebb volt az Alcsúti Alborétum éjjeli programja: a szentjánosbogarak rajzásának megtekintése. Óriási élmény!

A nyuszik iszonyat cukik. Pamacska ügyesen sétál hámban. Odett  a hámot sosem tűrte, most sem erőletetem nála. Vettünk egy kültéri karámot, ebben mindketten nagyon jól elvannak. Egyenlőre külön külön. Mindig jó látni, hogy kinn milyen jól jól érzik magukat. Nekik is megvan a “szabadtéri program”. Leginkább esténként megyünk ki, amikor elmúlik a nagy meleg, ilyenkor nekem is jól esik kinnt lenni. Letelepedek a nyuszi mellé a fűbe egy pokrócra és olvasok.

Júniusban lezárult egy hosszú időszak, amit alkalmazásban töltöttem különböző munkahelyeken. Még szoknom kell az új helyzetet, sokféle gondolat foglalkoztat és vegyesek még az érzéseim, de örömmel mondhatom, hogy első sorban felszabadító érzés.

Jövök majd a befőttekkel és a  júliusi zárással!

Kíváncsi vagyok, Nektek hogyan indult a nyár? Mi volt eddig a legjobb élményetek?

Észrevettétek, hogy már kevesebb nap van vissza karácsonyig, mint ami eltelt ,

és az év  fele a hátunk mögött van?! 🙂 🙂 🙂

És még valami : Ajánljatok zenéket bátran!

Köszönöm, hogy itt vagytok! Puszi Mindenkinek!

Vélemény, hozzászólás?

