Jó élmény befőtt #135

Június második felében nem volt könnyű lépést tartanom a mindennapi feladatokkal, örültem, ha tudtam éppen milyen napot írunk. Így aztán a hónap második fele gyorsan el is repült. Már láttátok az elmúlt két hónapban mindig pörgős, mozgalmas mindennapjaim voltak. Hétközben mindig sok intéznivaló és munka akadt, de hétvégére is volt program, utóbbiak mindig segítettek levezetni a stresszt. Így egészen jó hangulatban evickéltem át ezen a mozgalmas hónapon. És  végül a hónap végével lezárult egy 6 éves időszak. Ezt részben nosztalgikusan, részben meghatódva éltem meg. Beletelik még egy kis időbe, mire teljen megszokom az új helyzetet, de örülök a változásnak, jó érzés.

 

Amiért hálás vagyok június második felében:

♥ Végre sikerült összefutnom egyik legkedvesebb barátnőmmel Anettel. Nagyon vártam már a találkozást.♥ A kedvenc helyünkön voltunk, ami mindig öröm. Hálás vagyok az együtt töltött időért. ♥ A Kismag ékszerek készítőétől, Kingától megérkeztek az újrafűzött karkötőim. Köszönöm, hogy elkészítette őket nekem. ♥ Páromnak volt egy koncertje Esztergomban, előttük  Charlie zenekara játszott, óriási élmény volt. Nagyon jól éreztem magam. Igazi nyárindító esemény volt, szuper hangulattal! Köszönöm ezt a lazítós estét! ♥ Egy héttel később a pilismaróti Duna-parton buliztunk négyesben férjem szüleivel, szintén egy nagyon jó kis este volt. Nagyon jól éreztem magam. ♥ A munkahelyemen az utolsókét hét nagyon kellemes hangulatban telt, bármennyire is nehéz volt sokszor, a legtöbb időt munkahelyen egybefüggően itt töltöttem, köszönöm ezt  a 6 évet. ♥ Nem szerettem volna búcsúzós megemlékezést, de azért elmentünk fagyizni a műszakommal, így utoljára, mint kollégák együtt. Köszönöm ezt az alkalmat! ♥ Kaptam egy szép ékszert emlékbe, amin nagyon meghatódtam, hálás vagyok érte.♥ Voltam biztosítóban, tüdőszűrőn, ÁNTSZ.ben, üzemorvosnál, könyvelőnél, köszönöm hogy a dolgok gördülékenyen mentek.♥  A Vasedényben szuper akciók vannak, sikerült beszereznem két dolgot is a nyári kívánságlistáról .♥  A nyári szünidős hangulat teljesen magával ragadott, limonádézni és standolni van kedvem és várom már az első hajózós napunkat is. De a nagy kedvenceim az esték, amikor már hűvös van kinn és jó érzés a kertben mezítláb sétálni, amikor a levegő hűvös, de a talaj még langyos.♥ A nyuszikkal is vagyok kinn egyre többet, köszönöm, hogy van kert körülöttünk és kinn tudok lenni velük. A boldog nyuszi ugra-bugra mindig megmosolyogtat! ♥

 

Vélemény, hozzászólás?

