Jó élmény befőtt #134

Ez a befőtt az elmúlt hét jó élményeit gyűjti össze. Június közepén továbbra is tartott nálam a szünidős hangulat, annak ellenére is, hogy még mindig sokat dolgoztam, és sok intézni valóm volt, de az eszem egyre többet járt azon, mi mindet csinálhatnék majd a következő két hónapban. Írtam már egy otthon nyaralós listát, és figyelem az eseményeket, amit a közösségi oldalak feldobnak, közösen is tervezgetünk a párommal. Nagyon várom a következő hónapot, onnantól minden megváltozik körülöttünk.  Már közeledik…

Jó élményeim:

 ♥ Váratlanul állt egy kis többlet bevétel a házhoz. Elég sok kiadásom van mostanság, szóval ennek nagyon örültem. ♥ A nyusziknak feltankoltunk alommal, eledellel, szénával és kaptak egy kültéri kifutót is. Mert nekik is csurran-cseppen mindig valami. ♥ Nyertem egy plakátot a Gemenc film készítőitől, a fekete gólya párról készült plakátot választottam, amit majd be fogunk keretezni. ♥ A napok néha összefolynak, a jövés-menés, és a sok munka mellett, de ilyenkor mindig jól és mélyen alszom, ami rám fért már. ♥ Az utazást egészen megszerettem, hálás vagyok hogy egészen kultúráltak az elővárosi vonato, szívesen utazom vonattal. ♥ A munkaügyekkel kapcsolatban jártam az ANTSZ-nél, ahol meglepően kedvesek és segítőkészek voltak. Jól esett a pozitív hozzáállás. ♥ A munkát illetően sok kedves pozitív visszajelzést kapok, ami jól esik. ♥ Hétvégén sikerült egy kicsit kikapcsolódni. Szombaton este a szél ellenére elmentünk sétálni Petivel a lezárt “szabihíd”-hoz. Jó volt látni a kivilágított várost. Nagyon szeretem. ♥

Köszönöm ezeket az élményeket.

Nektek hogyan telnek a mindennapjaitok?

Milyen jó élményeket gyűjtöttetek?

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

