Jó élmény befőtt #133

Június érkeztével elkezdtem várni a nyári vakációt, éppen úgy mint gyermekkoromban. Ha lenne zöld táblám és színes krétám, el is kezdeném írni : Ó, IÓ, CIÓ, ÁCIÓ, KÁCIÓ, AKÁCIÓ, VAKÁCIÓ. Igaz, hogy olyan nagy nyári szünetem nem lesz, mint iskolás koromban, de az idei nyár több szabadidőt tartogat, mint az elmúlt évtized nyarai. Még mindig sokat dolgozom, és közben pakolunk, ügyeket intézek, találkozókat szervezek, és néhány mozgalmas hetem lesz még, de mégis azt érzem, hogy hamarosan fellélegezhetek és ez egy megnyugtató érzés.

Íme a június első hetének jó élmény gyűjteménye! Amiért hálás vagyok:

♥ A családomért, szeretteimért, a barátaimért, mindannyiunk épségéért, egészségéért.Ennek már 6. éve Édesapám infarktusa óta még nagyobb jelentősége lett és végtelen hálát érzek. ♥ A párommal töltött időért, mert a kétlakiság alatt különösen értékes minden óra. ♥ Pünkösd hétfőért, ami egy nappal meghosszabbította a hétvégét.  ♥ A légkondicionált elővárosi vonatokért.  ♥ A bolondos nyuszikért. ♥ ♥ A kertben töltött időért. ♥ A hétvégi ásványbörzéért, ahová már évek óta rendszeresen ellátogatok. Most külön hálás vagyok, hogy a postaládámban találtam egy ajándék jegyet a szervezőktől, kedves gesztus. ♥ A kincsekért, amiket a börzén zsákmányoltam.  ♥ Az unokatestvéreimmel töltött szombatért, ami egy kivételes és különleges alkalom volt. Hálás vagyok, hogy össze hozott a sors unokanővéremmel és családjával, akiket egy szomorú családi történet miatt eddig nem ismerhettem. ♥ Hihetetlen, hogy egy addig ismeretlen embert egy órán belül önmagadhoz mennyire közel tudsz érezni. Köszönöm ezt az élményt. ♥ Az idei második kirándulásért a Vaskapuhoz. A családi körben töltött időért.♥

Köszönöm.

nyitó kép: pexels.com

Vélemény, hozzászólás?

