Júniusi 10-es listám

Amint május végéhez értem és beköszöntött június, rögtön elkezdtem gondolkodni, hogy milyen “nemcél célok” kerülhetnének a következő havi listára. Aztán megfordult az is a fejemben, hogy “Áhhh, tuti nem sikerülne egyet sem kipipálni…” , de Ti sem ilyennek ismertek, én sem szeretek így hozzállni a dolgokhoz, úgyhogy elhessegettem a negatív gondolatokat.

Júniusra könnyed, vidám “nemcél” listát gondoltam ki végül. Nemcsak a kitűzött pontok jellege más kicsit, mint korábban, most érkeztem el oda ezzel a listával, hogy tényleg “lesz, ami lesz” és “semmi nem kötelező”. Végülis ez a lényege az egésznek!

Mutatom a pontokat!

  1. Nyári playlistet szerkeszteni Ritmusos, vidám zenékre vágyom! Szeretnék egy nyári válogatást. Még nem döntöttem el, hogy telefonra készítsem, vagy Youtube videólista legyen. Meglátjuk.
  2. Nyári könyves listát készíteni A költözés közepén nem biztos, hogy új könyvekre lenne keret, sőt a hellyel is szűkösen vagyok. Viszont a meglévő és még nem olvasott könyvekből, illetve régi kedvencekből jó lenne egy kis kupacnyit összeállíni, amiből válogathatok.
  3. Júniusban is szeretnék legalább egy könyvet elolvasni Állandó pontja a listáimnak, nem tudom kihagyni.
  4. Több időt tölteni a friss levegőn Sétálni, bringázni vagy rollerezni. Nyuszikat levegőre vinni. Amikor csak lehet!
  5. Eljutni a Dunához, esetleg hajózni
  6. Egy kis színt szerezni Kapcsolódik az előző ponthoz. Gyűjtenem kell egy kis D vitamint és szeretnék egy kicsit tónusosabb színt szerezni.
  7.  Fagyit készíteni házilag A gyümölcs szezon adja a lehetőséget, hogy egészséges , hűsítő nassolni valót készíthessünk. Korábban már készítettem néhányszor otthon fagyit, klassz lenne új recepteket kipróbálni.
  8. A legjobb barátnőimmel találkozni Van néhány elhalasztott találkozás, szeretném ezeket bepótolni.
  9. Kiásni a virághagymákat A hagymás növényeket akkor kell kiásni, amikor vége a sulinak, és akkor kell ültetni, amikor szeptemberben kezdődik az iskola. A kisháznál nagyon ellepte a tarack a kertet, meg kell menteni a hagymásokat. Talán ősszel lesz már saját kertem, ahol elültethetem őket.
  10. Nagytakarítást megejteni Költzéssel összefüggésben… Elég nagy munka lesz, de fontos lenne még júniusban megcsinálni.

 

Remélem sikerül majd több pontot is kipipálni! Hó végén kiderül!

 

nyitó kép: pexels.com

Vélemény, hozzászólás?

