Jó élmény befőtt #131

Lassan május végéhez értünk. A napjaim hasonlóan  telnek, mint az előző hetekben. Van a heti teendőknek egy már megszokottá vált ritmusa, csak kisebb változtatások vannak hétről hétre. A következő hónap is hasonlóan fog telni, aztán júliusban valami egészen új veszi kezdetét. Múlt héten három nagyon hosszú napom volt, amikor reggeltől estig dolgoztam. Örülök, hogy ennek ellenére be tudtam csempészni néhány klassz dolgot ebbe a hétbe is.  

Íme a múlt heti élmények gyűjteménye! Amiért hálás vagyok:

♥ Az utazásban is keresem a jót, szeretem nézni a tájat, van idő zenét hallgatni, olvasni. Hálás vagyok, hogy két munkahely között picit ki tudok kapcsolni. ♥ Egy hónapig egy tüneményes, aranyos lánnyal dolgoztam, hálás vagyok hogy megismerhettem.  ♥ Az új munkában vannak mindig apró sikerek. Minden visszajelzés fontos. ♥ Az estékért, amikor Petivel vagyok.♥ A péntek estéért, amikor unokatestvérem megérkezett Angliából. ♥ Még aznap négyesben elmentünk Visegrádra. Beültünk az egyik szetetett helyünkre, és hajnalig beszélgettünk. Hálás vagyok, köszönöm ezt az estét! Régen nem volt hasonló lehetőségünk. Meg sokáig​ legyen ilyen jó minden közös pillanat. ♥ Hétvégén végre kicsit megint tudtunk pakolni. Volt időm olvasni. Együtt volt a család. Nyuszikkal is játszhattam.  Pamacskával folytatom a kinnti sétát, annyira édes pofa. ♥ Szombaton este a Stand Büfében voltunk Esztergomban, megint egy kis lazítás. Imádtam! Peti zenélt is. Jó volt hallgatni. Hálás vagyok érte! Vasárnap reggeli piacozásért. Az új szerzeményekért. A vasárnap esti cabrios kirándulásért, anyósomnak. Végre idén először kijutottunk Pilismarótra. Onnan nézni a Dunát és szemben Zebegényt! Csodálatos! ♥  

Egy dolgos időszakban ennyi szép pillanatot rakhatok a befőttbe… Így vissza tekintve, mindig úgy tűnik, hogy fele  annyira volt nehéz… Köszönöm.

Vélemény, hozzászólás?

