Jó élmény befőtt #130

Május közepén gyűjtött jó élményeimről szól ez a bejegyzés. Picit elcsúsztam vele. Most olyan időszakot élünk, amikor a napok gyors léptekkel követik egymást, köztük csak szusszanok, és mindketten csak kapkodjuk a fejünket, hogy megint eltelt egy hét. A terveinkhez eddig egész jól sikerült tartani magunkat, ezt le kell kopogni; reményeink szerint még egy 4-5 hét és sokkal nyugodtabb lesz minden. A kétlaki életet igazából nem bánom, de vannak kis buktatói, pl. amikor időm lenne írni a másik helyen van a laptop, aztán magamhoz veszem, de se idő se stabil internet kapcsolat. 🙂 

Összegyűjtöttem, milyen jó élményeket adott május harmadik hete, a pakolós, költözős és szaladós mindennapok ellenére is!

♥Anyukámnak egész jó kis meglepetést szerveztünk anyák napjára. Május közepéig sikerült a hiányzó kellékeket is beszerezni. Most minden nap teker a tőlünk kapott biciklivel.♥ Említettem, hogy újraindítottam a táplálkozási napló vezetését, ezt vittem magammal kedden tanácsadásra, ahol sok hasznos információt és szuper segítséget kaptam az étrend tervezéséhez. ♥Ez a tanácsadás, segítségnyújtás egy szuper együttműködés kezdete volt, remélem. ♥ Végre sikerült nyugodt környezetben leülni és levelet írni. Amit egyébként nagyon szeretek, mert személyesebb, mondhatnám intimebb formája a levelezésnek. Kapni és írni is különleges élmény. ♥ Folyamatban volt egy távoktatásos képzésem, örültem hogy határidő előtt kitöltöttem a tesztet és  fel is adtam hamar. ♥ Az ingázásban örömet okoz a látvány, gyönyörű a táj, amerre járok. ♥  Hálás vagyok az olvasással töltött időért, szuperül kikapcsol. ♥ Hétvégén megint haladunk a pakolással, most először nem is fért be minden az autóba. Maradtak dolgok a következő hétre is. ♥ Nagyon vágytam kikapcsolódásra, ezért különösen örülök, hogy láthattuk az GEMENC Az árterek világa c. filmet. ♥ Hálás vagyok az együtt töltött időért, a mozi utáni vacsoráért, a sétáért. Kellemes délután volt.  ♥ Örülök, hogy eltelt ez a hét is, és jól is végződött. Így átléptünk a hónap felén. Közben érezni, hogy az ajtóban topog a nyár. ♥ 

 

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

