Jó élmény befőtt #129

Május második hete nagyon mozgalmasan telt, kilóméter hiányom bizony nincsen, de egész jól kezdek belejönni a jövés-menésbe. A mindennapokat a munkáim határozták meg, de ügyesen sikerült belecsempészni különleges élményeket is a hétbe. Jöjjön a múlt heti élmény gyűjtemény!

♥ Újraindítottam a táplálkozási napló vezetését, és így utólag látom, hogy jó ötlet volt és folytatnom kell. ♥ Kedden vérvételen voltam és annyira ügyesek a hölgyek, hogy bármikor jó keddvel megyek.♥ Az eredmények jobbak, mint gondoltam, ez szuper hír!♥ Az új munkában dicséretet kaptam. ♥ Zökkenőmentesek voltak a buszos és a vonatos útjaim is.♥ Csütörtökön hamar végeztünk munkában és volt időnk egy villám randira a férjemmel, ebéddel egybekötve , imádtam a kilátást a Vaskaputól. ♥ Végre elkezddött a limonádé szezon! ♥ Aztán pénteken megérkezett a “gördülő talpú” cipőm és nagyon tetszik. ♥ Este betértem a 6. kerületben a próbaterembe ahol Petiék zenéltek, és amíg rájuk vátam megismerkedtem a Life Hack zenekarral, kaptam tőlük egy CD-t, köszönöm srácok!♥ Hétvégén végre korlátlanul pihenhettem reggelente.♥ A nyuszikat imádom, Pamacskával kipróbáltuk a kinnti sétát, annyira ügyes volt, boldoggá tett.♥

Ennyi jó élményt sikerült gyűjteni, hála érte!

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

