Jó élmény befőtt #128

Néztem a naptárat és láttam, hogy már a 19. hetét kezdjük az évnek ezen a héten. Az elmúlt 18 hét nálunk bizony nagyon “sűrű” volt és sok mindenen mentünk át eddig is idén, el sem merem képzelni, hogy mi minden lesz itt 2017-ben! Május első hetének jó élményeit gyűjtöm össze ebben a bejegyzésben.

Amiért hálás vagyok :

A munka ünnepéért. Főleg azért, mert szabadnaposak voltunk és lehetségünk adódott egy nappal többet a szüleimmel tölteni. A szüleimért, hogy vannak nekem. Az apunkámnál töltött délelőttért. A vízparti sétáért. Az ébredő természetért. A virágokért, a zöld fűért, a lombra fakadt fákért. A zökkenőmentes hazaútért.  Azért, hogy sikerült a munkával kapcsolatos kérdéseimet megválaszolni magamnak, és meghozni a végleges döntést a témában. Azért, mert a gondolatokból tettek születtek. Az új lehetőségekért, amik hiszem, hogy azért jönnek, mert nyitott vagyok rájuk. A sorstársi segítőmért, Katkáért, aki nagyon ráérzett most, hogy mikor indítson el felém egy e-mailt. Továbbá a gondoskodásért és segítségnyújtásért, amit a napokban Tőle kaptam. Általa az egészséges étkezés témában kapcsoltba kerültem Zitával az Endosegítő írójával.  A barátnőimért és a kolléganőimért, akik az elmúlt hetekben támogattak, érdeklődtek, tanáccsal elláttak. Egy távoli ismerőstől érdeklődtem facebookon, néhány nappal később időt szánt rám és kedvesen válaszolt. Hálás vagyok neki. Végül rendeltem is egy gyógycipőt, az ajánlása alapján. Az Acerola készítményért, amit a Dm bio termékek közt találtam, ez végleg kihozott a köhögős, náthás nyavajából.  Péntek este rendeltem magamnak egy sushi tálat, hála a házhozszállítás lehetőségéért. (Mindig Kevin jut eszembe a Reszkessetek betörők! -ből, amikor hálát a készételért.) ♥ Petinek, hogy elszállította az összekészített holmikat. ♥ A hétvégi lendületért, amivel sikerült haladni a lakásban és egészen sok holmink került dobozba. ♥ Kiválogattam néhány könyvet és kitettem a postaládákhoz a lépcsőházba, örömmel láttam reggel, hogy nagy részük új gazdára lelt. Remélem sikerült örömet okoznom néhány lakótársnak. ♥ És végül hála, hogy rátaláltam az Agatha Christie apró gyilkosságai c. francia sorozatra, amely egészen új megközelítésben tálalja kedvenc krimi írónőm történeteit. ♥

Vélemény, hozzászólás?

