Havi zárás #4 – 2017 április

Április: azt mondják szeszélyes hónap. Most ezt mondom én is. Szeszélyes volt,  és néhány váratlan fordulatot is tartogatott. És közben semmilyen előre egyeztetett időpont, találkozó, megbeszélés nem maradt biztos egy percre sem. Az időjárás is változott, egy hónap alatt megmutatkozott a tavaszi szellős, a nyári fülledt, az őszi esős, és a télies időjárás  is. És ahogy az időjárás, úgy változott sokunk hangulata hétről-hétre. És körülöttünk egy nagyobb változás is elkezdett kibontakozni…

A férjem elkezdett dolgozni az új munkahelyén. A szobáját két hét alatt összepakolta, minden hangszere, és azok tartozékai, a szerszámai és a horgász felszerelések, a nagy polcrendszer, valamint a bringája és leköltözött a “kisházba”. A kisházba, anyósomék telkére,  amit eddig hétvégente használtunk. Rendezgettük, ott is pakoltunk sokat, hogy komfortos legyen a mindennapokban is. Itthonról egyre több minden került át oda, és ott egészen otthonos lett a ház. Az ünnepre ki is csinosítottuk.

Nagy változás, hogy a nyulecok is költöztek. Már húsvét óta “vidéki életet élnek”. Szertintem jó ott nekik nagyon, de itthonról (Bp.) nagyon hiányoznak. Férjem gondoskodik róluk, játszik velük, ha pedig én is lenn vagyok, én gondozom őket. A kertben nagyon sok pitypang van, imádják, főleg a virágát. Kíváncsiak, folyton bebújnak az ágy alá, a fotel mögé. Odett fel is ugrál. Egyik nap felfedezték a dobozt, amiben a nyuszis cuccok vannak, egymástól függetlenül aznap mindkettő “leltározott”.

Voltak napok amikor “szalma voltam”, ilyenkor itthon pakoltam, olvastam, filmet nétem. Inkább estéken. Elég sokat dolgoztam áprilisban, vidéken is egy kollégámnál, így volt hogy ingáztam, de legalább több időt voltunk együtt Petivel. A hétvégéket pedig 100%-ban együtt töltöttük, így kibírható. Körülbelül június végéig tart ez jövés-menés. Utána már a  “kisház” lesz a közös otthonunk.

A szófelhőm magáért beszél: döntés, új kezdet, meglepetések, együtt, család… A hobbymra a horgolásra azért volt mindig eg kis lopott idő. Izgalmas hónap volt, az már biztos.

Nézzük a 10-es listámat!

Ahogy Honey*  írta a 10-es listákkal kapcsolatos bejegyzése végén: „…motiválnak, de nem fog megbüntetni senki, ha nem sikerül betartani.” Nekem akkor is ez tetszett a legjobban, hogy a “nemcélok” kitűzése nem nyomasztó és nem jár “ki kell pipálni” érzéssel. Most áprilisban , amikor volt, hogy szinte napról napra újra kellett tervezni a hetet, nagyon jól tudtam, hogy kevesebb pipám lesz, mint eddig, de a módszer “engedékenysége” miatt nem volt ettől rossz érzésem. Sőt! Jobban örültem annak a néhány pipának, amit tudtam, hogy teljesíteni fogok.

  1. Olvasni Sikerült áprilisban választani új könyveket, szórakoztatót és érdekeset/hasznosat is, de alig olvastam.  Ajánlást Moncsi barátnőmtől  kaptam, köszönöm. Fél pipa.
  2. Legalább 1 tavaszi kihívásban részt venni Részt vettem a #yarnlovechallenge kihívásban Instagramon, igaz nem voltam 100%-os, de örömmel játszottam. Pipa!
  3. Tavaszi témájú TAG bjegyzést  írni “Erre már van is ötletem. ” – Aha. Átkerül jövő hónapra. 🙂 Nincs pipa.
  4. Nyuszikról és nyusziságokról írni Ennek viszont örülök, hogy sikerült befejezni a nyúltartás hibáiról fogalmazódott cikket, már itt csücsült vázlatként egy ideje. Pipa!
  5. Húsvétra tojásokat festeni A márványozást tényleg kipróbáltam! Pipa!
  6. Az étrendemet levesekkel és salátákkal változatossá tenni Ezzel a ponttal nem voltam annyira ügyes, mint szerettem volna. Igaz a családi ebédek alkalmával mindig én ettem a legtöbb salátát és savanyúságot, és a leves fogyasztásom is sokkal jobb, mint bármikor életemben, de nem érzem hogy járna a pipa.
  7. Telefonra újabb zenéket tölteni Többször játszottam, mintsem zenét töltöttem volna a telefonra. Nem jár a pipa.
  8. Mozogni, mozogni, mozogni! Voltak próbálkozások, de nem értem el az elképzelt célt, mert nem volt rendszeres a mozgás. Átkerül jövő hónapra.
  9. Relaxációt, lézést gyakorolni Ööö… Nem volt rám jellemző a rendszeresség ebben sem.
  10. Tavaszi szelektálásba és takarításba kezdeni Valóban kis lépésekkel kezdtük, de haladtunk sokat. Pipa! 

Márványos tojások

Összegzés: 4,5 pipa / 10 “nemcél” – Tehát a listázott célok felével csak-csak fogalkoztam.

Nemsokára elkészítem a májusi listát!

Reklámok

Havi zárás #4 – 2017 április” bejegyzéshez egy hozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

