Havi zárás #3 – március 2017

Bevallottam, hogy ebben a hónapban nem volt könnyű elkészíteni a Havi 10-est, mert az előző listáimmal jó néhány dolgot kipipáltam,  amit 2017-re terveztem. Egy “Havi 5-öst” listával is bőven megelégedtem volna,  de csak  sikerüt megírni a 10 pontot.  A márciusi “nemcél” célok többsége a tavaszra hangolódásról szólt. Március  is  tartalmas hónap volt, csendesebben éltem meg a tavaszi “ébredést”, mint gondoltam volna, de ez most így van jól. Nézzük mi minden sikerült a Havi 10-esből kipipálni!

  • Tavaszi asztali dekoráció a nappaliba Ez volt az egyik kedvenc pontom a listáról, és rögtön a hónap elején tavaszi öltözéket kapott a nappali asztal. Pipa!
  • Legyen itthon márciusban mindig friss virág A második kedvenc tervem, és örülök, hogy sikerült is betartani. Minden héten vettem friss virágot otthonra. Pipa!

 

Az új asztai futók, és a friss virágok

  • Elővenni a horgolótűket Pipa!
  • Húsvéti előkészületeket megtenni A horgolást elővéve el is kezdtem a készülődést. Pipa!

Idén Húsvétra horgolt tojásokkal lepem majd meg a családot

  • Szabadidőmben színezni A színezőt is elővettem, és találtam hozzá szép pastell filceket, de nem lettem készen egy teljes oldallal. Szeretném folytatni. Fél Pipa!
  • Telefonra zenéket tölteni Áthozott pont volt a korábbi listákból, végre kipipálhatom! Pipa!
  • Olvasni Vettem két horgolással kapcsolatos könyvet, ezeket bújtam. Ez más féle olvasás, mint egy regény elolvasása, de ugyanolyan izgalmas tud lenni. Pipa!
  • Sétálni, nagyokat sétáni a friss levegőn! Pipa!


  Erdei séta

  • Heti 3x salátát enni Az elején jól indultam…, aztán nem ettem mégsem minden héten salátát, nem teljesítettem ezt a pontot. Átkerül a következő listára. Nincs pipa.
  • Tavaszi ajtódíszt készíteni Feladtam a második hónap után, de nem marad kopaszon az ajtó, kész dísszel díszítem. Nincs pipa.

Úgy érzem a nemcél célokkal ügyesen haladtam ebben a hónapban is. Ennek ismét nagyon örülök, mert különösebb nyomás nélkül meglett a  8/ 10 pipám! Ismétlem magam: Érdemes volt listát írni.

És végül két számomra kedves dal márciusról, szeretettel!

 

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

