Jó élmény befőtt #120

plums-fruit-jar

120! Milyen szép kerek szám! A 120. jó élmény gyűjteményemben január harmadik hetének jó élményeit gyűjtöm össze. A hetet itthon töltöttem, a már említett influenza miatt. Petivel, kettesben. Amiért első sorban hálás vagyok, az az hogy a hét második felére már sokkal jobban voltunk és lassan meggyógyultunk. Én szerdán már a jógás csoportba is el mertem menni, ami nagyon jól esett. És a hét második felében az olvasáshoz is lett erőm és kedvem, így sikerült egy elkezdett könyvet befejezni és egy másikat két nap alatt elolvasni.

Amiért még hálát mondok az elmúlt hétről:

♥ A kolléganőimért, akik elintéztéstek minden fontos dolgot, amíg nem voltam benn. ♥ A szüleinkért, akik a távolból is támogattak minket. ♥ Az ételekért, amit anyósom hozott. Az ételekért, amit itthon főztünk. Főleg a meleg levesekre gondolok. ♥ A háziorvosomért, aki mert szigorúan itthon fogni. ♥ A segítő beszélgetésért Katkának. ♥ A szerdai jógás csoportért, mindig csodálatosak ezek az esték. ♥ A testmozgásért. A táncért. A relaxációért. ♥ Az olvasással töltött időért. ♥ A tervezéssel (naplóvezetéssel) töltött időért. ♥ A mini “home spa” órácskámért szombaton. ♥ Peti sikeres fellépéséért. ♥ A déditől kapott nyírfacukorért. ♥ A Rossmannban vásárolt ízes teákért.  ♥ A forró almás pitéért, amit vasárnap sütöttem. ♥ A legkedvesebb barátnőmnek, hogy felhívott vasárnap. Jól eső beszélgetés volt. A keresztlányom hangjáért, hogy őt is  hallhattam kicsit. ♥

♥A gyógyulásért.♥

Reklámok

Jó élmény befőtt #120” bejegyzéshez egy hozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

