Bloggerek egymás közt

christmas-xmas-gifts-presents

Az illusztrációból sejthető, hogy egy ajándékozással kapcsolatos bejegyzés következik.  Az ünnepek alkalmával több meglepetésben is volt részem más bloggerek által, aztán a múlt héten a  kalandos utat járt csomagom is megérkezett, amit az MBBK csoport karácsonyi játékának keretei közt küldött egy kedves bloggertársam.  Adni és kapni is egyaránt szeretek. Szívesen ajándékozom és készülök másokat meglepni. Csomagot várni izgalom. Meglepetést kapni nagy öröm. Decemberben mindkét típusú  örömben volt részem. Kedves bloggertársaim ügyesen megleptek.  A bejegyzésben ezeket az ajándékokat fogom megmutatni. Ha érdekel a téma,  tarts velem!

Az első bloggertársam, aki ügyesen meglepett és ezzel a meglepetéssel meghozta a szívembe az ünnepi hangulatot, Kinga a Kismag Blog írója volt, a Kismag ékszerek készítője.  Az ásványok és ásványékszerek szerelmeseinek jó szívvel ajánlom Kinga blogját. Én az Instagramon találtam rá, mint ékszerkészítőre,  előszőr még nem is tudtam, hogy blogot is vezet. Vásároltam tőle  a Meska boltján keresztül egy mala típusu  jáde  karkötőt. Amikor megérkezett a postai értesítő, nagy örömmel mentem felvenni a csomagot. Ekkor ért a meglepetés, ugyanis a rendelt ékszer mellé egy pár ajándék fülbevalót és egy ásvány angyalkát is kaptam tőle, egy kedves kis üdvözlettel. Ez úton is hálásan köszönöm a szép ékszereket. Mivel figyeltem őt már egy ideje, úgy éreztem tudom viszonozni a kedvességet, decemberben ő volt az egyik meglepettem.

img_20161122_193346

A tavalyi évben a legközvetlenebb kapcsolatom, mondhatjuk bloggerbarátságnak, Hannával alakult ki, az Életem morzsái – Blog Londonból  írójával.  Ő nagyon ügyes meglepetésekben. Karácsonyra egy különleges Agatha Christie bélyeg sorozattal lepett meg. A kis csomag egyben egy bibliográfiát is tartalmaz. Nagyon különleges ajándék, örök emlék lesz. Köszönet érte.

img1485110700226

A Magyar Bloggerek és Blogkedvelők Közössége Csoport karácsonyi játékában számomra Kéninger Vivient a KVSzünet Blog bloggerét sorsorták a szervezők. Nagyon megtetszett a blog, a lendületes, fiatalos stílusával sikerült megfognia. Olvastam, figyeltem és néhány nap alatt összeállt a terv, hogy miket készítek majd a csomagba. Miután feladtam az ajándékot, izgatottan vártam, hogy sikerül majd a meglepetés. (Senki nem tudta, hogy ki küld neki csomagot.) A csomag felbontása után nagyon kedves levelet kaptam tőle, ebben tudatta velem, hogy nagyon boldoggát tették az ajándékaim. Nagyon megörültem. Vivien a Facebook oldalán mutatta be a csomagot. (itt)

Számomra pedig a Serpenyő Virtuóz Blog írója, Görbe Pál (Instagram: @gorbepalko) küldött csomagot. ( Milyen érdekes, hogy ő pedig épp Viventől kapott ajándékot. ) A csomag két kört futott köztünk, de amikor megérkezett, annál nagyobb öröm volt, hiszen már itthon pihentem az influenza miatt, és nagyon nem volt jó kedvem. Addig, amíg a postás nem csengetett! A csomagban a következők voltak: egy konyhai díszítő csomag (kakaó , fahéj szórásához), egy lakásillatosító potpourri, egy gyertya és egy csomag Milka keksz. (Utóbbinak Peti is örült .)

img1485110750683

Volt még egy jópofa ajándék, ez kicsit kakukktojás. Mosolykánál éjjelente volt egy “éjjeli bagoly” akció. A Majd helyett Most ! könyvecskét 1 plusz 1 akcióban kapták az éjjeli (szem)fülesek. Így kaptam én egy dedikált példányt, az ajándékba kapott könyvecskét pedig Hannának ajándékoztam. Ezzel a lehetőséggel Fanny mindkettőnknek örömet okozott, köszönöm, hogy ajándékozhattam, mert adni öröm.

img1485111043758

Ezzel az utolsó ajándékkal zárul is a kör.

Ilyen szép történetek alakulnak bloggerek között!

 
nyitókép: pexels.com

MBBK Karácsony:

Reklámok

Bloggerek egymás közt” bejegyzéshez ozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

