Adventi bakancslistám

 

pexels-photo-christmas1

A tavalyi Advent többek között azért is emlékezetes számomra, mert   ez volt az az időszak, amikor aktív tagjává váltam a Magyar Bloggerek és Blogkedvelők Közössége csoportnak. A blog életében először ekkor születtek például TAG bejegyzések. Nagyon várom, hogy elkezdődjön a 2016-os MBBK Karácsony.

Egészen az eddigi hétig nem éreztem még az ünnep közeledtét, olyan távolinak tűnt. Aztán hétfőn kaptam az ásványékszer rendelésem mellé egy kedves kis ajándékot Kismag-tól ( azaz Harangozó Kingától, a “Kismag ékszerek” készítőjétől). Amikor a postán átvettem a borítékot, rajta a Télapós matricákkal, benne a meglepetéssel, na akkor ott kezdtem érezni, hogy közelegnek az Ünnepek. És ezért a jó érzésért hálás is vagyok Kingának.

Ezután a hétvégéhez közeledve napról napra értek kellemes impulzusok, mint például: a zamatos mandarin illata, az adventi programokat hirdető események a közösségi oldalon, a boltok polcain rám kacsintó csokifigurák és a  fényárban úszó épületek látványa. Örömmel kezdtem olvasgatni a kedvenc bloggereim első ünnepi témájú bejegyzéseit. És ma estére végképp elfogott a karácsonyi készülődés és a várakozás hangulata.

Karácsonyi kívánság listát még nem tudnék összeállítani, nem is gondolkodtam még rajta, de az adventi időszakra vannak már ötleteim, terveim. Volt már évszak szerinti bakancslista bejegyzésem, miért ne lehetne egy az Adventre?

Összeállítok itt egy listát azokról a dolgokról, amivel úgy érzem tartalmasabbá tehető az Advent. Kíváncsi vagyok, Ti mit gondoltok tezekről a dolgokról? Esetlek írjátok meg lennt kommentben, hogy ti hogyan tervezitek a következő heteket!

Én szeretnék az idei adventi időszakban:

  1. Megadni testemnek, lelkemnek amire vágyik: eljutni még táncolni, szanunázni és jógázni; heti több alkalommal időt fordítani meditációra.
  2. Kreatív karácsonyi díszeket, ajándékokat készíteni, és télies ízvilágú sütiket sütni.
  3. Eljutni Karácsonyi vásárba.
  4. Forralt bort inni.
  5. Még elolvasni egy-két könyvet az ünnepig.
  6. Petivel sétálni a kivilágított városban.
  7. Váratlan meglepetést okozni néhány számomra kedves embernek.
  8. Ha találkozni nem is sikerül, de beszélgetni szeretnék testvéreimmel, unokatestvéreimmel, néhány barátnőmmel, akiket régen hallottam.
  9. Összeállítani egy ünnepi dalokból álló playlistet.
  10. Megnézni legalább egy klasszikus karácsonyi filmet.

+1. Szeretnék egy hasonló cuki hógömböt, biztosan mindig mosolyt csalna az arcomra.

Én tényleg várakozással teli nézek a következő hetek elébe. Igyekezni fogok jó élményeket gyűjteni, jó érzésekkel töltődni. Próbálom kiiktatni a felestleges stresszt és negatív energiákat, nem szeretnék mérgelődni, zsörtölődni, stb…

“A Karácsonyod olyan lesz, mint amilyen az éved volt.” – hallottam ezt egyszer Csattos Ilikétől, és nagyon igaznak hiszem. Nekem eddig úgy érzem klassz évem volt, és remélem szeretet és örömteljes Ünnepem lesz.

Én Advent első vasárnapján

meatadvent.jpeg

 

Kívánok Nektek örömteli, tartalmas Adventet!

Reklámok

Adventi bakancslistám” bejegyzéshez ozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

