Jó élmény befőtt #97

 

Június utolsó hetében igyekeztem a munkát (akár összesűrítve is) mihamarabb letudni. Még mindig nem jött el a szabadság ideje,de a dolgos napok után egy hosszú hétvége várt, szóval nem panaszkodhatom, mindig adódik idő kikapcsolódásra. Idén nyáron a munka gördülékenyebben megy, mint a korábbi években: bevállaltam egy kis segítséget a másik műszak felé, általában délelőttöket, így viszont kevesebbszer dolgozom estig, több a szabad délutánom. (Mindenki jól járt.) A szabad délutánom az részben arra használtam, hogy itthon elrendezzek néhány dolgot, mondjuk úgy, ezek “antihalogató” délutánok voltak. Aztán hamarosan jönnek majd az “otthon nyaralós” programok. Ez a nyár nekem így tökéletes, már régen éreztem ilyen jól magam. Most minden egyensúlyban van. Amikért hálás vagyok:

 

Anett barátnőmnek az együtt töltött időért.♥ A gördülékenyebb munkanapokért. ♥A szabad péntekért. ♥A szombat délelőtti sétáért.♥ Az édes bűnbeesésért a Számos Cukrászdában. ♥Anyósomnak a töltött cukkiniért.( idén lehet “mérgezést kapok”, de annyira szeretem, hogy napokig képes vagyok cukkinit enni)♥ Az olvasással töltött időért. ♥A Duna menti kirándulásért. ♥Az idei első “strandolásért”.♥ Az új hálózsákokért, hátizsákért és matracért, amiket hamarosan kipróbálunk.♥ Hannának a meglepetésért!♥ Minden olvasónknak, hogy bekukkant a blogomra és ezzel hetente motivál! Köszönöm, hogy itt vagytok velem!♥

 

SzamosCuki.jpeg

Az a bizonyos édes bűnbeesés: Gyümölcsös túró torta Szamos Cukrászda Esztergom

Vélemény, hozzászólás?

