Liebster Award díjat kaptam!

liebster1

Nagy meglepetésemre Liebster Award díjat kapott a blogom a napokban. Aki meglepett, megtisztelt ezzel a bloggerek közti vándordíjjal: Gera Kamilla, a  Kamilla Harmónia   c. blog szerzője, sőt inkább “alkotója”, hiszen mandalafestő.  Szemet, szívet gyönyörködtető mandaláit sok szeretettel ajánlom figyelmetekbe! Köszönöm Neki ezt a jelölést, nagyon jól esik.

A Liebster Award vándordíj Németországból indult, bloggerek adják egymásnak az online világban, célja hogy minél több blog és blogszerző legyen felfedezve. A díj kifejezvi egyben  egymás munkája iránti elismerésüket. A “liebster” jelentése: legkedvesebb.

A díj kötelezettségekkel, feladatokkal jár és van néhány szabály, amit be kell tartani.

A szabályok:
-Köszönd meg a bloggernek, aki jelölt téged még a poszt elején, és jelöld meg őt ill. a blogját!
-Ismertesd a szabályokat!
-Válaszolj a jelölő blogger kérdéseire!
-Írj 11 érdekes tényt, kevésbé köztudott dolgot magadról, hogy az olvasóid jobban megismerhessenek!
-Nevezz meg maximum 11 jelöltet a díjra, és jelöld meg a blogjukat!
-Tegyél fel 11 kérdést a te jelölt bloggereid számára, amit majd nekik kell megválaszolniuk!

A szabályok változnak, ahogy látom pici eltérés akad a leírásokban, de a legfontosabb 3 kritérium az alapvető: 1. A feltett kérdésekre válaszolni kell, 2. Jelölteket kell megnevezni, 3. Feltenni a saját kérdéseinket a megjelölt bloggertársaknak.

Jöjjön végre tehát az én Liebster Award bejegyzésem lényege! : A fennt megnevezett feladatok teljesítése. Kezdem a Kamillától érkezett kérdésekre adott válaszokkal, majd a 11 ténnyel velem kapcsolatban és végül megnevezem én is a jelöltjeimet és felteszem a kérdéseket.  

A válaszaim:

    1. Mit jelent számomra a blogírás?  Az első bejegyzéseket online napló formájában 2011-ben még a Jegeskávé nevű oldalon írtam. Első sorban kikapcsolódást jelentett. Azok az első idők nagyon kedves barátnőkkel is megajándékoztak, az online naplózással kapcsolatban szerencsés vagyok, csak pozitív hozadéka van.   A blogírás legfontosabb része mostanság is a mindennapok történéseinek rögzítése, az apró örömök feljegyzése, egy-egy kirándulás-, koncert- vagy olvasásélmény megörökítése. Emellett próbálok inspiráló, kreatív dolgokat megörökíteni és a testi-lelki fejlődéssel kapcsolatos motiváló “jegyzeteimet”  is ezen az online felületen rögzítem.
    2. Mi indított el a blogírás útján? Ezt megelőzően kézzel írt naplót vezettem, a blogoláshoz a kíváncsiság vezetett.
    3. Mi az a cél, amit szeretnék elérni a bloggal? Eleinte első sorban magamnak írtam, ahogy említettem online napló jelleggel. Később születtek PCOS-val kapcsolatos bejegyzéseim is, hiszen együtt élek vele már 5 éve, így egy-egy bejegyzésem tájéloztató és segítő jelleggel született, vendégbejegyzésem is készült Angi barátnőm blogján a témával kapcsolatban. Aztán ott vannak a nyuszis bejegyzések (Nyuszinapló “rovat”), amelyekkel a törpenyuszinkkal kapcsolatos tapasztalataimat és élményeimet írom le, azzal a céllal, hogy leendő nyuszisokat tájékoztassak. Valahol mégis inkább magán jellegű a legtöbb bejegyzés, és számomra a “Jó élmény befőtt” c. bejegyzéseim a legfontosabbak, ezek a kb. heti rendszerességű hála bejegyzések sokat segítenek abban, hogy a mindennapokban a jó dolgokat igyekezzek meglátni. Ez utóbbit nevezhetjük “célnak”.
    4. Ha 3 szóban kellene bemutatnom a blogot, melyek lennének azok? Személyes. Sokoldalú.Nőies.
    5. A szakmám, munkám kapcsolódik-e a bloghoz? Nem szinte egyáltalán nem. Egy egy hálabejegyzés utal a szakmámra, de tudatosan nem hozom ide a munkát. Titoknak nem titok, fogorvosként dolgozom és gyermekfogászat a szakterületem.
    6. Mi alapján választok témát egy bejegyzéshez? Első sorban a mindennapi történések alapján, illetve mások írásai is inspirálnak, plusz amióta tagja vagyok a Magyar Bloggerek és Blogkedvelők Közössége csoportnak, csatlakoztam néhány játékba, amiből születtek és születik még bejegyzés hamarosan. A jelölőmmel való ismeretség és ez a díj is egy ilyen játék gyümölcse.
    7. Vannak-e újabb blog ötleteim? Ennek a blognak van egy “kistestvére”, egy mini gastroblog, Bogcsi Art Konyha névvel, amit aktívan nem fejlesztettem egy ideje, de amint látom van látogatottsága, érdemes lenne folytatni.
    8. Milyen önkifejezési technikát használok? Önkifejezési technikának ha lehet nevezni a kreatív hobbi munkákat, akkor első sorban ezeket. Rajzolás, fotózás, kötés, horgolás, és persze az írás.
    9. Mit gondolok a pozitív gondolkodásról? A pozitív gondolkodás: munka, munka, munka. Mély önismeret.Tanulási folyamat. Jelen-lét.
    10. Mit teszek azért, hogy testi-lelki-szellemi egyensúlyban legyek? Nagyon igyekszem egészségesen táplálkozni. Része az életemnek a mozgás, hol intenzívebben tehetem meg, hol picit pihennem kell, de minimum a nagy séták mindig megvannak. Rendszeres orvosi kontroll-ok alatt állok. A racionális orvosi kezelések mellett alkalmanként látogatok olyan programokat, workshopokat, foglalkozásokat, amelyek egészen más síkokon segítik az egyensúly megteremtését. Ilyenek pl. : stresszoldó jóga tanfolyam, anyaméh tisztító workshop, női jóga és hormonjóga foglalkozások.  És nagyon nagyon fontos, hogy időnként hazamenjek a szüleimhez, kiszakadva afővárosból a természetben, a Gemenci erdőben pihenhessek.
    11. Mi a kedvenc kreatív tevékenységem? Jelenleg a színezés. Emellett nagyon szeretek fotózni, illetve említettem, hogy horgolni is nagyon szeretek.

tavirózsa

Tények, érdekességek rólam: A Gemenci erdő vadvirága vagyok

  1. 1980. 02. 29 -én, szökőévben születtem. Többen elsőre pech-nek titulálták ezt, de én mindig viccet csináltam belőle.
  2. Az Édesapám 2. házasságából vanak nálam 18 évvel fiatalabb testvéreim ( egy ikerpár, egy fiú-egy lány ). Anno egy évben ünnepeltük a hatodik születésnapunkat. (Amikor én 24, ők pedig ténylegesen 6 évesek voltak.)
  3. A személyi adataimban sokáig a címemnél a “tanya” meghatározás szerepelt. Elég érdekes címeken laktam: Baja tanya V/91., Galgamácsa-Kastélykert, Szekszárd-Keselyűs, Karapancsa tanya 1.
  4. Amennyire városi életet lánynak tűnök, annál jobban vagyok vidéki életet szerető, természetfüggő típus.
  5. Ügyesen célzok, jó lövő vagyok.
  6. Személyesen ismertem Csergezán Pál festőművészt, “Pali bácsit”, tőle kaptam életem első Faber Castell krétakészletét még ovodás koromban. Nap, mint nap rajzoltam és hajlakkal fixáltuk a rajzokat. Szerettem volna én is festőművész lenni.
  7. Imádom Salvador Dalí, Joan Miró, Pablo Picasso, Gustav Klimt, Paul Gauguin munkáit kamaszkorom óta.
  8. Az ágyam melletti könyvespolcomon jól megférnek egymás mellett a Dalai Láma, és Böjte Csaba testvér üzenetei, mellettük Márai füveskönyve, egy Szabó Magda életművének töredékei gyűtemény, Gretchen Rubin Boldogságterve, Farkas Lívia Ennél zöldebb nem lesz-je, Mosolyka Te döntesz című könyve.
  9. 1 felvételi pont döntötte el, hogy nem Szegedre jártam általános orvosi karra, hanem Debrecenben fogorvosképzésre.
  10. A férjemmel közösen készítettünk 1-1 tetoválást a csuklónkra 2011-ben, akkor azt gondoltam, minket ez köt majd összes és aztán fél évvel később meglepett azzal, hogy megkérte a kezem, mad összeházasodtunk 2012-ben.
  11. Az 5-10 éven belüli tervem, hogy kiköltözzünk a fővárosból és kertes házban éljünk.

A természetben egy vad virág vagyok

vaddohányDSCN1213

A fővárosban városi lány

mi

És végre elérkeztünk a jelöléshez!

Az én Liebster Award jelöltjeim:

Fittkonyha oladal – Angi, akivel a Jegeskávé óta ismerjük egymást, és nagyon büszke vagyok rá, és még földim is ez a drága lány

Az áfonya mámora blog – Edina, akinek csodás diétás receptjeiért hálás vagyok, nagyon jó szívvel ajánlom Ir-esek, PCOS -val élők figyelmébe

Akiket az első perctől követek itt a wordpressen, igazi “liebling”-jeim:

Zsákból Macska – Zsuzsi, Kincsesfüzet -Timi, Türkiztoll – Anett

És két üde, fiatalos színfolt a mindennapjaimban az MBBK tagságom óta:

Style for less -Nikolett, és Nancykehmakeup  – Betti

És íme a kérdéseim hozzátok!!!

  1. Mi alapján választottál nevet a blognak, honnan ered a blogod neve?
  2. Mi vezetett a blogíráshoz?
  3. Mivel töltöd a blogolásmentes hétköznapjaidat? Van egyáltalán ilyen nap?
  4. Vezetsz blogtervezőt, gondolsz előre a jövőbeni bejegyzésekre (jegyzet, napló, füzet…), vagy hagyod spontán alakulni a dolgokat?
  5. Mi volt a legmotiválóbb visszajelzés, amit kaptál? Fontosak számodra a visszajelzések?
  6. Van példaképed? (Akár bloggerként, akár a magánéletben.)
  7. Hova utaznál el szívesen, ha most azonnal szabadidőhöz és elegendő költőpénzhez jutnál?
  8. Kit választanál utitársnak?
  9. Egy nagy bőröndbe mi mindent vinnél magaddal?
  10. Mit szeretnél még elérni/megvalósítani idén?
  11. Te hogyan teszel a testi -lelki egyensúlyért?

Várom a válaszokat! Blogolásra fel!

Liebster Award díjat kaptam!” bejegyzéshez ozzászólás

    1. Tudom, h a nap bloggere eseménykor “kiveséztünk” téged. És van hasonló kérdés, mint akkor, de nem tudtalak kihagyni, 2 éve követem a blogod. 🙂

Vélemény, hozzászólás?

