XMAS Challange TAG #5 – Karácsonyi dal

 

mbbkxmas

Karácsonyi dalokban nem igazán vagyok jó. Persze megvannak a minden évbe előkerülő dalok, mint pl. a Csendes éj, vagy a Pásztorok, pásztorok,… Tudnék sorolni slágerekt is, de azt nem mondanám, hogy szeretem a tipikus  karácsonyi zenéket. Egyszer voltam egy ünnepi gospel előadáson, az fantasztikus volt, nagyon tetszett, karácsonyi énekekkel kapcsolatban a legszebb élményem. Számomra a karácsonyi TAG-ek közül, eddig a mai cím okozott a legtöbb fejtörést. Keresgéltem a dalok között, választottam egyet. Ha érdekel, mire esett a választásom, nézd meg a videót!

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

