Jó élmény befőtt #69

őszibefőtt

Eltelt október utolsó hete is és megérkezett november. Az iskolákban ilyenkor őszi szünet van, ilyenkor nekem is kevesebb a munka, sőt van lehetőségem szabadságra menni, három napot töltöttem a rendelőn kívül. Bőven gyűltek jó élmények.

A szabad napok alatt még a hugom is meglátogatott.Volt néhány kérése hozzám, örömömre sikerült teljesítenem és két nagyon vidám napot töltötünk együtt.♥ Ismét volt csajos filmnézés. Imádom ezeket a délutánokat! Amikor eljön hozzám mindig beiktatunk egy filmezős délutánt. Már-már hagyomány. A Csillagainkban a hiba c. filmet néztük meg, nagyon szép film, kedves és megható történet. szeretettel ajánlom nektek.♥ A hugomon túl magamat is megleptem néhány aprósággal, beszereztem pl. a Dm-es Life Book elnevezésű 2016-os évi határidőnaplót, vettem egy Balea-s nesszeszert és egy finom erdei gyümölcsös Saga teát. ♥ Rengeteget játszottam a nyuszival, jól esett, hogy vére bőven volt időm a vele való mókázásra.♥ A héten többször is volt hőemelkedésem és nem volt túl jó a közérzetem, de Peti mellettem állt és ez sokat segített.♥ A hétvégét nem töltöttük itthon, de nem bántam. Lenn voltunk a férjem szüleinél. Sokat olvastam és pihentem. Jó volt így.♥ Vasárnap megbeszéltük, hogy a következő hétvégén az én szüleimet látogatjuk meg, innentől ezt vártam. Ez a fajta várakozás számomra egy kellemes érzés, minél közelebb jön az utazás napja annál boldogabb vagyok.♥

Ui.:Ma jöttünk haza a szüleimtől, így amúlt heti élmények megírásával megint egy kis csúszásban vagyok. Az a helyzet, hogy roppant sűrű hetem volt, sokat dolgoztam, majd utaztunk haza és amikor hazajutok  szinte egyáltalán nem használok internetet, nem viszek magammal laptopot.

Fotók a múlt hétről:

Nyuszówpid-cam00203.jpg

Dm-es szerzeményekwpid-cam00261.jpg

Orczy kert, kacsaetetéswpid-cam00173.jpg

Orczy kertwpid-cam00186.jpg

További képek az instagram profilomon!

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

