Új hónap, új kihívás

október

A szeptemberi 30 napos rajz kihívás után kedvet kaptam egy fotós kihíváshoz. Picit egyszerűbb talán, hiszen ha a fényképezőgép nem is, de a telefon mindig kéznél van. Kellemes kikapcsolódás és nagyszerű kaland volt esténként leülni a rajztömbbel és a ceruzákkal rajzolni és a “feladatok” témái is tetszettek, de ha fáratabbak vagyunk, vagy váratlan feladatokat hoz az élet, megesik hogy nehezebben jön az ihlet. Az ősz egy csodás évszak, szeretem, úgy érzem, hogy érdemes megörökíteni. Ezért erre a hónapra ezért a fotózást választom. Ha érdekel ez a kihívás és a fotó témák, olvass tovább…

Milló témát lehet kitalálni, próbáltam egyszerű, könnyen kivitelezhető ötleteket csokorba szedni. Október 31 napos, így 1 nap már eltelt,  30 pontos lesz ez a lista is, a “ráadás” egy selfie. Igazából mindegy, hogy mikor vág bele az ember egy kihívásba, bármikor elkezdhetitek. Nincsen “no filter” megkötés, mert szeretek eljátszani a képekkel, és szerintem ezzel nem vagyok egyedül.

Az én listámon szereplő témák:

Kezek, Felhők, Sarok,Ital,Utca,Reggeli kilátás,Gyümölcs,Gyerekkori emlék,Étel,Kézírás,Divat,Állat,Finomság,Este,Közeli kép,Kedvenc színed, Fény,Árnyék,Könyvek,Ami a táskádban van,Fák,Lábbeli,Ajtó,Valami régi,Valami új,Napi rutin,Csillogás,Mozgás,Tipikusan őszi

ősz 5

Akinek kedve van, csatlakozzon bátran! Ha kedvetek van a képeket Instagramra feltenni, használjátok az #oszifotokihivas megjelölést!

Reklámok

Új hónap, új kihívás” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Uu, én nagyon kedvet kaptam hozzá 🙂 pont nemrég gondoltam rá hogy milyen szívesen örökítenék meg dolgokat csak mit kezdenék velük … de szerintem akkor ebbe én is belevágok 🙂

Vélemény, hozzászólás?

