Jó élmény befőtt #61

őszibefőtt

Szeptember első hete. Imádom az őszt! Tele vagyok ötletekkel, tervekkel. Sok-sok jó élményt szeretnék gyűjteni! Már el is kezdtem…♥Hétfőn még itt volt a hugom, a nyáriszünet utolsó napját velem töltötte, aranyos volt, jókat beszélgettünk.♥ Meghozta a postás a nyereménykönyvemet az Erawan kiadótól, már nagyon vártam. El is kezdtem olvasni.♥ Jó volt találkozni a kolléganőimmel, mindannyian újra együtt.♥ Petivel hétfő  este elmentünk Dömösre a hajó ügyeit intézni, azután Visegrádon megálltunk vacsorázni, kellemes este volt.♥ A munkahelyemen a várótermi faliújságot szépen feldíszítettük. ♥ Otthon is elkezdtem díszítgetni a lakást, vettem pl. néhány dísztököt és egy őszi hangulatú tálkát, gyertyatartóval.♥ Szeptember elsején elkezdtem egy 30 napos rajz kihívást, eddig szépen haladok. És egyre jobban élvezem.♥ Készítettem egy őszi bakancslistát is, már van is mit kipipálni rajta.♥ Pénteken vásárlási lázban égtem, munka után Zsuzsimmal vásárolni mentünk, nagyon élveztem. A kedvenc szerzeményem az új gumicsizmám. ♥És még ezen a napon megérkezett az Oriflame rendelésem is. Már egy éve vágytam egy táskára, most szuper akció volt rá és végre megvehettem.♥ A hét kedvenc ízei a citromos Mizse víz mentalevelekkel és a gránátalmás Somersby cider.♥ A legmókásabb perceket megint Odett biztosította, akin rengeteket nevetek, amikor a dobozaiba ki-be mászik nassolni valót keresve.♥ A legnagyobb meglepetést pedig a legjobb barátném jelentette be. A kis keresztlányom anyukája megírta a héten, hogy hamarosan jön még egy kistesó, egy igazi ajándék baba. Én nagyon nagyon örülök a hírnek.♥

       “Szánj ma néhány percet arra, hogy csenben leülsz, és hálát adsz mindazért amid van.”

thankful

 

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

