30 napos rajz kihívás

wpid-img_20150902_150745.jpg

Múlt héten a Pinterest-en barangolva rátaláltam egy 30 napos “firka” kihívásra. Azonnal felkeltette az érdeklődésemet. Elkezdtem keresgélni, és számos ötletes rajzos kihívást találtam. Az ötlet jópofa, mindössze annyit kell tenned, hogy a lista alapján 30 napon át minden nap készítesz egy vázlatot, vagy firkát, rajzot.  Választottam egy listát, és szeptember 1-én belefogtam a rajzolásba! wpid-img_20150902_151125.jpg

Miért most kezdem? Egyszerű: Mert kedvem van hozzá. Talán azért is, hogy még az év vége előtt beépítsek az életembe egy kreatív új szokást, és büszkén gondolhassak majd vissza rá! Napi 15-20 perc rajzolás 30 napon át – ennyi az egész! Igaz nem járok iskolába, nem ülök az iskolapadba, de a munkám részben összefügg a tanévvel, így a kicsit lazább nyár után vissza kell rázódjak a dolgos mindennapokba, ki kell alakítanom egy másik ritmust. Úgy érzem, ez az időszak alkalmas egy ilyen kalandra.  Amikor megkaptam a Kincsesfüzet blog tulajdonosának, Timinek, őszi e-bookját, még több kedvet kaptam egy ilyen típusú kihíváshoz.  Szeretettel ajánlom ezt a könyvecskét, engem nagyon motivált. (Itt  informálódj róla.)

wpid-img_20150902_145055.jpg

Az én listám a következő:

  1. Bármi
  2. Robbanás
  3. Állatkert
  4. Csak vonalak
  5. Ínyencség
  6. Árnyékok
  7. Fény
  8. Munkahely
  9. Vihar
  10. Természet
  11. Részletek
  12. Naplemente
  13. Mozgás
  14. Víz
  15. Tűz
  16. Szobor
  17. Zene
  18. Angyalok
  19. Sport
  20. Víz alatt
  21. Idő
  22. Tündérmese
  23. Minta
  24. Nasi (Nyam, Nyam)
  25. Ünnep
  26. Kaland
  27. Tollal rajzolj
  28. Égbolt
  29. Szállítás
  30. Ünneplés

Amint látjátok, egy külön oldalat szántam magának a listának. Ezt megrajzolni amolyan “ráhangolódás” volt. Az első rajzomat szeptember 1-én készítettem. Bármit rajzolhattam. Mivel a szeptember a PCOS -val élő nők hónapja világszerte, ezzel a témával indítottam a kihívást.

        I’am a PCOS Diva!

wpid-img_20150902_151351.jpg

Akinek kedve van, bátran csatlakozzzon, bármikor elkezdhető a kihívás! A legjobb, ha még ma! 🙂

Reklámok

30 napos rajz kihívás” bejegyzéshez ozzászólás

    1. Szìvesen! A “rôzsaszìn rugdalôzôs” történet alatt beszéltünk a korlàtozô hiedelmekrôl, itt jutottunk el a rajzig, a sportig… Amikor meglàttam a rajz kihìvàs listàt a Pinteresten, rögtön tudtam, hogy ez nekem valô…! Ez egyébként egy viszonylag egyszerû kis ötlet lista, van sokféle… némelyik nagyon vicces, màsok komolyabbak.

      1. Majd következőnek választhatsz bonyolultabbat. 🙂 Én a naplóírással voltam úgy, hogy először egy 30 napos kihívással kezdtem, 50 napossal folytattam, 100 napos volt a következő, most 150 napig számolok megint, ez pont kitart év végéig, utána jöhet egy 365 napos. 🙂 (Vagy milyen év lesz jövőre? Szökőév? XD) Oké, ez a feladat bonyolultságán nem változtat – de belevágni könnyebb volt így, hogy nem fél évre vagy egy évre köteleződtem el, csak egy hónapra. 🙂

Vélemény, hozzászólás?

