Jó élmény befőtt #60

wpid-b972d296459c9c99b4a54b78f1f99e3e.jpg

Augusztus utolós hete. Lassan le kell cseréljem a kis vidám fagyival teli befőttes  üvegeket. El sem hiszem! A Nap süt, még nem siet a nyár, de ha a naptárra nézek, már látom, hogy beléptünk az őszbe. Augusztus utolsó hetére is jutott bőven meglepetésekből,  jó élményekből, sok szép nyári  élményel feltöltődve kezdem majd az őszt.♥Rögtön hétfőn kaptam egy értésítést az Instagramon, hogy nyertem egy könyvet az Erawan kiadónál. Ettől nagyon jó kedvem lett.♥ A hétfőm úgy egyébként picit rázós volt, de estére úgy éreztem, hogy ez egy “minden jó, ha a vége jó” -féle nap volt.♥ Kedden gólyahírre ébredtem, ennél szebben nem is kezdődhetett volna a nap.♥ Volt 2 szabadnapom és rengeteget tettem-vettem itthon, ismét sikerült pár ezidáig halogatott dolgot rendbe tenni.♥ Miután a tisztítószereket beszereztem, megleptem magamat egy pár aprósággal. Motivációként hatottak, mert csak miután megvoltam a tervezett takarítással, akkor bonthattam ki őket. ♥ Egy kis változáson esett át a blog is, új külsőt kapott, remélem tetszik nektek is.♥ Hétvégére vártam az unokanővéremet, aki már régóta készült hozzánk, nagyon örültem, hogy vére ideért. Vele mindig igazán jókat tudok beszélgetni.♥ Mire unokanővérem elment, jelezte a húgom, hogy feljönne egy rövidke időre, vasárnap estétől ő volt nálunk.♥ Még egy szülinapozós családi programuk is volt vasárnapra, szóval a hétvégén nem unatkoztunk. ♥ A hét kedvenc étele a túrógombóc, amit magam készítettem, diétás verzióban, és a férjemnek is nagyon ízlett.♥ A kedvenc italom a héten a mentás limonádé, szintén magam készítettem.♥Anyukámtól kaptam egy klassz kis termoszt, amiben teát, kávét, vagy levest is vihetek itthonról a munahelyemre.♥A héten sokat nevettem, akár az intereten, akár a való életben beszélgettem barátokkal-barátnőkkel, valahogy mindig nevetgélősre fordult a hangulat.♥ Csütörtökön egy meglepetsé képeslap várt Svájcból egy kis páciensem küldte. ♥Szombaton találtam egy ötlevelű lóherét.♥ Feliratkoztam a Kincsesfüzet hírlevél -re, és hamarosan le is töltöttem Timi őszváró ebook-ját. Nagyon hasznos, motiváló kis füzetecske, ajánlom figyelmetekbe!♥ Esténtként Peti, Odett nyuszi és én sokat mókázunk, sok vidám percet szerez nekünk. ♥ Vége lett az augusztusnak, de itt a szepteber és remélem sok jó élménnyel gazdagodunk majd!♥

 A keddi szerzeményeim, mini haulwpid-img_20150827_144005.jpg

Odettről: tappancs és popsi fotówpid-img_20150830_223620.jpg

Képeslap Félixkétől Svájcbólwpid-cam01875.jpg

augusztusszeptember

Vélemény, hozzászólás?

