Jó élmény befőtt #56

wpid-b972d296459c9c99b4a54b78f1f99e3e.jpg

Július vége és augusztus első napjai. Tombol a nyár, zajlik az élet. Szinte nem is tervezünk, spontán történik minden. Nem unatkozunk!

♥Hétfőn Otiflame “mini haul” kolléganőmmel, Noncsival. Miközben kifelé jöttünk az irodából nagyon elkezdett esni, de az eső ellenére is jó kedvünk volt.♥ Otthon azonnal kipróbáltam az új körömlakkot. – Egy kis Me Time.♥ Este útra keltünk Petivel, sikerült bizniszelni egy motort a hajóhoz. Alakul… ♥ Kedden délelőtt kevés munka, sok csevegés Brigivel. Érte mindig mondom, hogy hálás vagyok a Sorsnak.♥ Kedden délután ebéd a Bio Cafe-ban, séta, egy nyírfacukros fagyirózsa a GelartoRosa-ban, 2-es villamossal hazadöcögés .- L’OREAL, mert megérdemlem.♥ Szerdán dolgoztam délelőtt, délután rátaláltam egy csodás filmre. A címe: Távol a világ zajától. Nagyon szép, de még annál is izgalmasabb film, az utolsó percig magával ragadó volt. ♥Csütörtökön találkoztam több rég nem látott ismerősömmel. ♥ Kaptam szép nagy cukkiniket ajándékba, sőt még meglepetésnek szépséges bizsut is.♥ Péntek pihenőnap volt. – Hurrá! ♥ Szombaton megint úton voltunk, az egyik nagy áruházba betérve, rátaláltam 3 példányra a Titkoskert-ből. Egy jött is velem haza. Este beszereztem egy zselés toll készletet és már el is kezdtem a kalandozást.♥ Petivel az egyik kedvenc helyünkön vacsoráztunk, kettesben. Jó volt visszatérni. ♥ Vasárnap újra itthon voltunk, estére készen lettem apu könyvének a javításával.♥

                        “Cappucino nails” ♥

wpid-img_20150731_224839.jpg

                        Titkos kert, a kezdetek ♥

wpid-cam01720.jpg

                       Vacsora a “Vasi”-ban ♥

wpid-img_20150801_201502.jpg

                     Várakozásokkal tele léptünk át a augusztusba ♥

august

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

