Jó élmény befőtt #48

Raspberry Jam

Áprilisi jó élményeimhez új képet választottam. Málnalekvár. A választásból talán sejthető, hogy már várom a nyarat.

 Következzenek április első hetének jó élményei.♥Húsvét után ami a munkát illeti rövid hét következett, és ez most nagyon jól is esett. ♥ Anyukámtól kaptam postán húsvétra 2 könyvet, Böjte Csaba gondolatait, nagyon ókor, jó időben érkeztek hozzám. Ezért a kis meglepetésért nagyon hálás vagyok Édesanyámnak.♥A húsvéti finomságok és pihenés után hamar visszatértem az edzőterembe, és nagyon jól esett.♥ Újabb gyakorlatok és  kellemes izomláz. Hála Anitának, akivel mindig öröm edzeni.♥ Gyorsan jött a hétvége.♥ Már régóta tervben volt, hogy kipróbálok néhány új receptet, végre volt ihletem és időm ezekre.♥ Mónitól gabonatejfőző – egy “véletlen” biznisz. Váratlan hírként érkezett, hogy eladná a gépet, én pedig éppen sóvárogtam egy ilyen kütyü iránt. Mindketten megörültünk!♥Új körömlakkal leptem meg magam. Olyan friss és üde színe van, hogy mindig elmosolyodtam, ha a kezemre néztem.♥ Vasárnap Kriszti barátnőm iker fiai okoztak sok örömet, jól esett bandázni a srácokkal. Nagyon nagy kópék. ♥ Türkiztoll-on találtam egy filmajánlót , kíváncsivá tett és vasárnap este megnéztük Petivel a filmet. Jó választás volt, kedves film hétvégére. Köszönöm Manetti9.♥ És végül de nem utolsó sorban sok sok vidám percet kaptam Odett-től, minden este jó élmény hazajönni, látni ahogy a mi kis nyuszink hazavár és örül nekünk.♥

Alyse nyuszi-02500

Reklámok

Jó élmény befőtt #48” bejegyzéshez egy hozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

