Jó élmény befőtt #39

apple-jam-1

Hello Február!  Minden évben egy pörgős, eseménydús hónap mifelénk hetente családi ünnepekkel, én nyitom és zárom a sort. Gyerekkorom óta nagyon szeretem ezt a hónapot. 1980-ban ebben a hónapban születtem. Nézzük, ezen a héten mi minden történt, mit “teszek el” és miért vagyok hálás…

♥Olasz tanulás – az új hobbym. Kíváncsi vagyok, mit tudok ebből kihozni. Egyenlőre tetszik nagyon. Kellemes kikapcsolódás. Izgalmas. ♥ Szaunázás. Megint nagyon nagyon jót tett, jól esett. ♥ Új zenei válogatásaim, olyan dalok, amik mindig feldobják a hangulatom. Azt hiszem zene hallgatás nélkül nem szabadna eltelni egy napnak sem. ♥ Csütörtökön voltam pajzsmirigy és hasi ultrahangon. Nagyon nagyon kedvesek voltak velem. És túlnyomó részt jó híreket kaptam.♥ Moncsilinek köszönöm, hogy ezekkel a dolgokkal kapcsolatban meghallgat. ♥Pénteki névnapozás. Paleo brownie Ildikótól. Nagyon nagyon jól esik, hogy kapok mindig egy kis figyelmességet. Ezen túl a hangulat is nagyszerű volt benn. Nagyon szeretem a kolléganőimet. Több, mint kollégák, barátok.♥ Édes kis cserepesek. ♥

wpid-photoshake_14234268409282.jpg.jpeg

♥Csinos rózsaszál Petitől.♥

wpid-photoshake_1423426936948.jpg

♥ Végre egy egészében itthon töltött hétvége.♥ Kelkáposzta főzelék.♥ Vasárnapra megérkezett a húgom, és  mivel Peti délutánra házon kívül volt, csajos filmnézős délutánt tartottunk.♥

Vélemény, hozzászólás?

