Jó élmény befőtt #34

apple-jam-1

 

Az utolsó, szám szerint 33. bejegyzésem a témában még novemberben íródott. Utána szinte csak sodródtam az eseményekkel. Történt velem mindenféle, inkább több, mint kevesebb, mégsem sikerült lejegyzetelni ezeknek a napoknak a pozitív történéseit. Fáradt voltam hozzá. De nem hagyom abba semmiképp, az egyik legjobb ötlet volt 2014-ben ilyen formán hálanaplót vezetni, mert a sok sok emléket újra olvasva mindjárt kellemesebb emlékeznem 2014-re. Én mindenkit buzdítanék rá, hogy analóg vagy digitális módon, mindegy: Vezessetek hálanaplót!

Jöjjenek 2015 első napjainak jó élményei!

♥ A szilveszterünk a vártnál vidámabban sikerült, nem is számítottam rá, ez benne a szép.Játszadoztunk, társasoztunk, és már el is jött az éjfél.♥ Az újévi malac sütijeimnek nagy sikere volt.♥ Összességében az egész téli szünetemet pozitívan éltem meg.♥ Sok sok gyümölcsöt ettem, főleg turmix formájában, ezek készítése tart most lázban. Mármint ami a konyhatündérkedésemet illeti.♥ Szuper Notesz – idén ő lesz a társam a mindennapokban. Ezért Ákosnak tartozom hálával. Az év első két napjában volt is időnk jobban összeismerkedni. (Notesz és én.) ♥  Lepucoltam a laptopom. Kitakarítottam az e-mail fiókomat. Bepótoltam egy-két elmaradást. ♥ És bár az ünnepekben nem jutottunk haza a szüleimhez, örömmel tölt el a várakozás, hogy Új Évet köszönteni megyünk hamarosan. Számolgatom hányat kell még aludni…♥

2015

Vélemény, hozzászólás?

