Jó élmény befőtt #31

csipkebogyo hecsedli lekvar keszitese-

 

Ennek a késő őszi időszaknak a bejegyzéseihez hecsedli, azaz csipkebogyó lekvárról készült képet választottam. Némi kihagyás után most folytatom a jó élmény befőtteket…

♥ Hét elején sütőtökös-mákos muffin lázban égtem. ♥ Bosszúság ért bőven, de a hét második felére túl tudtam tenni magam a dolgokon. ♥ És péntek szabadnap volt! ♥ Kedden eldőlt, hogy végre beteljesül Babóhoz kb. 2 éve folyamatosan tervben levő látogatásom. ♥ Tervezgetés novemberre. ♥ Konyhatündérkedés.♥Mozgás: Egész jól megy a futás, kezdünk jóban lenni a futópaddal.♥ Edzésem Anitával, akit imádok, kitartó, vicces és sosem hagyja, hogy feladjam. ♥ Most vettem észre, hogy már fél éve járok hozzá heti rendszerességgel. Erre büszke vagyok. ♥ Pénteken az üzemorvosnál a legapróbb számokig láttam a táblát. A doktornő mosolygott, amikor az apró számokat is felmondtam “önszorgalomból”. Tudtam hogy így lesz, mert az erdőben a fák közt a vadakat is mindig elsőre veszem észre. ♥ Negatív a tüdőszűrés eredménye. ♥ A Dorottya barátnémmel  és tündérrózsa kislányával töltött órák pénteken délután felértek egy lelki terápiával. 1994 óta ismerjük egymást. Idén ősszel 20 éve. Erre a barátságra nagyon nagyon büszke vagyok. ♥ Szombaton Peti képes volt velem számtalan üzletet körbebummlizni,  sőt vasárnap délelőtt is bírta az iramot. Szeretem. ♥ A legklasszabb zsákmány:  Yves Rocher körtés karamellás testápoló a testemnek és lelkemnek. ♥ A hét csúcspontja egyértelműen az, hogy lett egy új telefonom. Ez a csere már nagyon égető volt… Praktikussági szempontból. A hála ezért is Petit illeti. ♥

Hát így kezdődött November.

Hello-November

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

