Jó élmény befőtt #30

őszi

Ezt a szőlős képet választottam a szeptemberi jó élmény befőttjeimhez. Igyekszem visszazökkeni a megszokott ritmusba, és hétről hétre megörökíteni a jó dolgokat, amik velem történnek. Szeptember első hete hamar eljött a nyári szünet után, az időjárás eleinte még nyárias volt, aztán érezhetően beköszöntött az ősz. “Itt van az ősz, itt van újra…” és nekem tényleg szép, egyik kedvenc évszakom.

♥ A nyári szünidő után jó volt találkozni a kolléganőkkel.♥ Örültem, hogy még kevés munkánk van, úgy érezem bele kell szokni még a dolgos hétköznapokba.♥ Igyekeztünk a rendelőbe is színes őszi hangulatot hozni.♥ Volt időm kreatívkodni. Nagyon élveztem és sikerem is volt vele.♥ Noémi kolléganőm megvette a sütiskrimi sorozat 13. kötetét, ami épp szeptemberben készültem megvenni. Így hét vége előtt már cseréltünk is könyveket.♥ Nagyon vártam a hétvégét, pénteken utaztam haza szüleimhez. Szerencsém volt és egy kedves ismerősünk hazafuvarozott apuhoz.♥ Már péntek este volt részem egy különleges élményben, apuval szarvasbőgést hallgattunk a gemenci erdőben. Zengett az erdő. Láttam is bikákat és teheneket is, és annak ellenére, hogy erdőben nőttem fel, ez mégis különös élmény volt. ♥ Nagyszerű társaságban telt a hétvége.♥ Finomakat ettünk, megismerkedtem a sokac babos köcsöggel.♥ Vasárnap végre találkoztam édesanyámmal. Egészen következő hét szerdáig nála voltunk. Utolsó pihenő, a dolgos időszak előtt.♥

photoshake_1410598783472

Jó élmény befőtt #30” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Drága Bogcsi! Mindig ámulattal olvasom, mikor az erdőről és a szarvasbőgésről írsz! Gemenc varázslatos lehet! Én még nem jártam ott, de nem szeretnék úgy meghalni, hogy ne lássam kishazánk e csodás részét! Amikor csak tudsz, menj oda erőt gyűjteni! Ölellek: Cilus

Vélemény, hozzászólás?

