Esküvő – Archív bejegyzés

01932
2012. 06. 07.

“Csak a Rock örök!

Tudjuk, de mi mégis megpróbáljuk!

Maradék eszünket is elvesztve, az előzetes várakozásoknak eleget téve szerelmünket
2012. július 6-án 16.00 órakor
a Bajai Polgármesteri Hivatal Dísztermében
hivatalos formában is megerősítjük.

Szeretettel várunk e nagy napon, hogy szem- és fültanúja légy házasságkötésünknek.”

Ezek a sorok álltak  az esküvői meghívónkon 2012-ben. Idén ünnepeltük a második házassági évfordulónkat. Visszanéztem a fotókat és a video felvételeket, amit unokabátyám készített a házasságkötő teremben. Jó visszaemlékezni. Sikerűlt könnyekig meghatódom…

Visszakerestem a 2012 nyarán a Jegeskávéra írt bejegyzésemet a Nagy Napról.
Pontosan két évvel ezelőtt írtam, ugyanezen a napon.  Annyira jó érzés újra olvasni az örömteli készülődéről, az esküvőről szóló sorokat, hogy elhoztam ezt a bejegyzést ide is… 

“2012 július 12.

Szervusztok!
Körülbelül két hetet voltam távol itthonról. Távol a blogomtól is, bár láttátok, néha néha feljöttem.
Fantasztikus volt az elmúlt két hét.Az esküvőre való készülődés nagy része az unokanővéreméknél telt. Beköltöztem hozzá és a nagylányához Bajára, az esküvő előtti négy napban ott laktam.

Petivel hétfőn kellett az anyakönyvi hivatalba mennünk. Az utolsó megbeszélésre az anyakönyvvezetővel. Elötte másfél napot töltöttünk anyukámnál. Itthonról levittünk mindent, ami az esküvőre illetve a nászútra kellett. Szépen fel voltunk pakolva…! Hétfőn reggel hamar letudtuk az ügyintézést. Utána elköszöntünk és csak csütörtök este találkoztunk.Csütörtökig rengeteg tennivalóm volt még, de nagy nagy nyugalomban tudtam intézni mindent. A lányos házzá alakult lak unokanővéremnél és a kersztlányomnál békés, örömteli készülődést biztosított menyasszonylétem utolsó napjaiban.

Hétfőn, amíg unokanővérem dolgozott napközben én beköltöztem hozzájuk, aztán bevásároltam, sétálgattam a városban, utána pedig a szülők ajándékát kezdtem el készítgetni. Délután hazaért keresztlányom, később unokanővérem is. Rengeteget trécseltünk, átbeszéltük az esküvő napját, az addigi teendőket…stb.

Kedden reggel ruhapróbára mentem, onnan kozmetikushoz. Ez volt a második próbasminkem. Nagyon tetszett. A nagy melegben nem volt kedvem full sminkben jönni-menni egész nap, féltem, hogy a bőröm nem örül neki, így délutánra a szememet hagytam csak kifestve, hogy meg tudjam mutatni unokatesómnak… ill. anyukámnak, aki délután beszaladt hozzán pár percre. Anyukám persze felpakolva jött… Így este megbeszéltük a csajokkal, hogy másnap majd rittyentek a sok zöldésgből valami finom salátát. Akkor délután összeraktuk keresztlányommal az esküvői videónkat, amihez korábban a kiskori képeket gyűjtöttem…került bele kiskori kép, közös programok képei, és a jegyesfotók.

Szerdán a keresztlányom ruháját intéztük délelőtt, és a városban sétáltunk, vásárolgattunk. Aztán délutántól este későig varrtuk a gyűrűpárnámat, készítettük a köszönetajándékokat, menülapot, feldíszítettük a sziromszóró kosarakat…stb. Közben rengeteget beszélgettünk, nevetgéltünk, nagyon klassz volt… Csütörtökre még az ültetőkártyák elkészítése maradt, amit az utolsó pillanatig gyártottam… Minden mással nagyjából készen voltam.

0266
A menü és az ültetőkártyák, már a helyükön

Csütörtökön busszal felmentem apuékhoz, a szélrózsa minden irányában volt dolga a családnak… de egy stabil emberként apukám feleségének a lánya otthon volt, neki mindent elmondtam, aztán apu felesége is hazaért, gyors vele is váltottam pár szót… és visszabuszoztam Bajára. Buszozás alatt is olvastam és még az esküvő előtt majdnem befejeztem az Anyósok városát… Aztán végülis nászúton fejeztem be,… Érdekes volt esküvő előtt ezt a könyvet olvasgatni. Vidám volt, nagyon életszerű, izgalmas, néhol drámai fordulatokkal, meglepetésekkel.

Csütörtökön délután jött Peti és a családja. Este sétáltunk velük a városban egy órácskát, hamar visszatértünk unokanővéremhez és aztán a nap utolsó óráiban beszélgettünk, pezsgőztünk a “lányos házban” … Nekem ez a négy nap volt a leánybúcsúm.

Pénteken Peti vitt át reggel a Malom Clubba ahol az esküvőnk volt. Az esküvő menterendjét előre leírtam napokkal előtte, a legnagyobb segítségem D. barátnőm volt, akik a férjével felvállalták, hogy reggeltől a készülődésnél végig velem lesznek és segítenek, később ők vittek a házasságkötő teremhez is, és ez a kedves lány volt a tanúm. A Malomban a terem díszítésében, az ültetőkártyák és a köszönőajándékok elhelyezésével jó sok idő elment, és a videóhoz is én készítettem be a kellékeket… alig maradt időm… Na itt kicsit ideges voltam, mert 2,5 óra készülődésbe valahogy a fürdés, öltözködés alig akart bepasszolni… A terem igazgatásával sok időm elment. A szobákat nem kapták meg a vendégeim időben… Kissé morcos voltam emiatt. De minden jóra fordúlt. A kozmetikusnál és a fodrásznál már nyugodtan ücsörögtem, még egy kis s.o.s. segítségek kellett szereznem körmöstől… mert a körmömnek csak megártott a projektor,vetítővászon, mittoménmi emelgetés / pakolászás és egy kövecském elveszett… 😦 De ez is megoldódott. A sminkemmel és a hajammal nagyon jókedvű és mosolygós voltam, a készülődés végét a fotósok is megörökítették.

0027
Édesapámmal

A fodrásztól már a barátnőmékkel együtt mentünk a ruhaszalonba, ott öltöztettek fel, … Onnan az út már egyenesen a házasságkötő terembe vezetett. Útközben azt beszélgettük, hogy a barátságunk elején ezt biztos nem sejtettük volna… de milyen jó is együtt és ettől is csak erősödik köztünk a kapocs.
A házasságkötő teremhez nem mertünk autóval odaállni, szerencse hogy nem tettük… Messzebb elbújtunk… Pár perccel később láttuk érkezni a családtagokat. 16 órára volt meghírdetve a házasságkötés, kb. 55-kor álltam fenn a Díszterem előtti folyosón. Izgalmas volt. Az esküvő egyetlen “bakija”… Hogy 16:00-kor apukámék még nem voltak ott. Tudtam, hogy nagyon ki lesz számolva az idejük, de apa mindig időben ér mindenhova…, szóval borzasztó mód megijedtem, nincs-e valami baj. Persze telefonom már nem volt.Barátnőméről hiába hívtuk. Második próbálkozásom után hallottuk a lennti ajtók felől hogy megérkeztek….

Aztán kizárult a külvilág. Onnantól, hogy nem sokkal később megszólalt a zene, már nem figyeltem másokra. Amikor apuval beléptünk, csak a Petire figyeltem. Megvolt az “antré” … Teszek fel fotókat.
A házasságkötés alatt a hölgy nagyon szépen beszélt hozzánk, nagyon tetszett, volt tartalma a mondandójának. Szorítottuk egymás kezét. Figyeltünk szertartásra és egymásra. Néhány perc telt csak el és házastárssá nyílvánítottak minket. Alig tudtam felfogni. Nagyon megható volt. Kimondtuka az IGEN-eket. Először férj és feleség megcsókolta egymást. Aláírtuk az anyakönyvet, ezután gyertyát gyújtottunk, köszönetet mondtunk a szülőknek, pezsgővel koccintottunk, és sok sok jó kívánságot, kedves szót kaptunk,… Ezután tettük meg házastárként az első lépéseinket kézen fogva.

0078
Gyűrűhúzás

A Szentháromság tér közelében készültek fotók a családdal, barátokkal, ezután a fotósokkal kreatív fotózáson vettünk részt a Sugovica parton, majd a Malomhoz visszatérve is még egy fél órát fotóztak. Nagyon meleg volt. 42 fokot mutatott a hőmérő…Nagyon fárasztó volt a fotókoz pózolni, ezt be kell valljam, a nagy melegben a menyasszonyi ruha alatt olyan volt, mintha szaunában ülnék… Ennek ellenére készültek nagyon klassz fotók, majd mutatok belőle.

Baja, Fő tér
Baja, Fő tér

Körülbelül 18:45 körül hozták az első fogást. A vacsoránk nagyon jól sikerült. Kifogástalan volt a kiszolgálás, nagyon finomaak voltak az ételek, abszolút dícsérni tudjuk csak az adott helyet. Azóta is folyamatosan pozitív visszajelzéseket kapunk.A vacsora után hagytuk a társaságot lazítani: bowlingozás, billiárdozás, csocsózás volt a program. Tortát 11-körül vágtunk. Akkorra mi is átöltöztünk. A süteményeket is nagyon nagyon jó helyről sikerűlt választani. Hatalmas tortánk volt. ( Egy 30 fős vacsorához képest) A felső színt teljesen eltűnt, a középsőnek egyharmada maradt, a legnagyobbnak a fele, amit persze szétosztottunk… Így a 62 szeletnyi cukrászműből kárba bizony egy falat sem veszett. Hajnal 2 után lett vége mókázásnak.
Ezután következett a nászéjszaka…
Most csak pár képet teszek fel. Amiket a barátaink készítettek. “

Az esküvői emlékkönyvünk
Az esküvői emlékkönyvünk
IMG_2637
A torta
Tortavágás után
Tortavágás után

Váci Mihály :Két szárny

Még alig emelkedő gondolatnak
vagyunk mi egy-egy szárnya.
Lehullana ez az égreszálló madár,
ha a két szárny elválna.

Két szárny vagyunk, de fenn a fellegekben
nem szállhatunk, csak mind a ketten
szívverésnyire pontos
együtemben.

Szállj hát velem
egy rezdülésű szárnycsapással.
Hullongó tollak voltunk egyedül,
– szárnyak lettünk egymással.

Esküvő – Archív bejegyzés” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Wow!! Jól festetettek/festetek a fotókon 🙂 És hogy telik az idő… További sok szép, izgalmas, meghitt együtt töltött éveket kívánok Nektek 🙂

Vélemény, hozzászólás?

