A Nagy Hét eseményei

Kép Foto: Pinterest

 

Azaz “Húsvéti jó élmény befőttem” #16

A húsvét előtti napokban a fentihez hasonló dekorációs ötleteket kerestem az interneten. A Nagy Hét mondhatjuk, hogy a kreativitás jegyében telt. Igyekeztem inspirációt gyűjteni a “női kreativitás” felébresztésére. Ezzel párhuzamosan elég sok munkám adódott, és itthon pedig tavaszi nagytakarítást tartottunk. A Húsvét előtti időszak (főleg az utolsó pár nap) nálam több éve egy olyan pontja az évnek, amikorra jócskán kimerülök, ez főleg az ingázó életmódunkból és a munkáimból fakad. Majd csak-csak sikerül venni egy nagy levegőt, új motivációkat és energiákat találni és feltöltődve lépni tovább.

Ami a Nagy héten történt és érdemes jó élményeim közé elraktározni:

♥Egy idős hölgy meghatódva átölelt és könnyes szemmel megköszönte a munkámat. ♥Szerdán voltam konzultáción személyi edzőnél. Nagyon izgultam, de a beszélgetésünk nagyon jó hangulatban telt és a várakozás öröme felváltotta a szorongásaimat.♥ Egy-egy nehéznek ígérkező napom a munkában mégis nyugodtabbra sikerült. ♥ Peti sokat segített itthon, belefogtunk a nagytakarításba és a “szanálásba”, ettől a kedvem is jobb lett.♥ A húsvéti meglepetések beszerzése is jól sikerült. ♥ Szombaton sütöttem és ennek vasárnap mindenki nagyon örült. ♥ Vasárnap a Szentendrén és Visegrádon át utaztunk haza férjem családjához, végig a Duna mentén. Imádtam. Szép idő volt.♥

photoshake_1398508270376

♥Sétáltunk Búbánatvölgyben, majd az esztergomi kőgátnál kavicsot gyűjtöttem a Duna parton.♥

photoshake_1398509220131

♥Megtanultam origami nyuszikat hajtogatni. A gyerekek imádták. Főleg az unokaöcsénk. Aztán jöttek a kívánságok. Békát, majd sárkányt, dinót, papagájt és fókát is sikerült meghajtogatni. Nagyon élveztem. ♥ Sokat nevettünk. ♥A szüleimmel telefonon beszéltem, külön-külön, mindketten jó kedvűek voltak, ez mindig örömmel tölt el. ♥ Hétfőn 4 locsolóm is volt… de ez már a következő hét történeteihez tartozik.

photoshake_1398510212767

 

Remélem Nálatok is jól teltek az ünnepek!

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

