Jó élmény befőtt #8

image

Nem volt könnyű hetem, de nem panaszkodom, ismét akad “eltennivaló” . 🙂

♥Anyósom rakott karfiolja, direkt nekem basmati rizzsel
♥Kedden időben elértem a buszt
♥Egy újabb színházjegy tavaszra
♥Munkahelyi kis ünnepségek a teakonyhában
♥Szuper ügyes és szuperkedves hölgy vett tőlem vért csütörtökön, a társaság is jó volt , hamar eltelt a 2 óra
♥Laboreredményeim
♥Mònival való pár perces találkozásunk, a meglepi Mannaszappan
♥Beszélgetések a szüleimmel,  mindkettőjükkel többször is beszéltem a héten
♥Péntek esti koncert a Fészekben, fergeteges volt
♥A héten többféle sminkkel kísérleteztem és nagyon jól éreztem magam a bőrömben
♥Az Éva Magazin márciusi száma, külön hálás vagyok az IR-ről szóló cikkért
♥Nagyon klassz írásokra bukkantam itt a WP.-en
♥Unokahúgunk szülinapjára találó ajándékot sikerült választani
♥Kaptam ma egy kedves fotót apuról, nagyon jól esett
♥Peti továbbra is kitartó, semmi füstölés

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

